Reklama zewnętrzna. Grupa docelowa i inne wskazówki

1. Poznaj swoją grupę docelową

Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, niejednokrotnie podświetlane bilbordy bądź znaki na zewnątrz budynków w celu promowania wyrobów i usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w miejscach publicznych, takich jak przystanki autobusowe i centra handlowe. Obejmuje również bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jak billboardy i znaki drogowe.

http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/

Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to duże plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg albo innych obszarów o dużym natężeniu ruchu, które przeważnie reklamują towar bądź usługę dużymi literami oraz jasnymi kolorami.

2. Odpowiednia lokalizacja

Decyzja o wyborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej istnieje szczególnie istotna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję i największy ruch.

Wybór lokalizacji billboardu winien składać się na rodzaju reklamowanego artykułu bądź usługi, grupie docelowej i budżecie.

Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę mnogość czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a następnie budżet. Możesz także dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, zanim podejmiesz ostateczną decyzję.

3. Wyróżnij się innowacyjnymi pomysłami na reklamy zewnętrzne

Kreatywne pomysły na reklamy zewnętrzne są ważkie, aby dać się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była nadzorowana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w której wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który znajdywał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, bowiem była tak odmienna od tego, co robili wszyscy inni.

Najlepszym sposobem na wymyślenie innowacyjnych wpływów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy poszukują w reklamie i jakże dać im wartość, której jeszcze nie mają. Na przykład, gdy sprzedajesz nowy produkt, możesz chcieć zareklamować go w oryginalny sposób, ażeby ludzie zauważyli to, jeżeli idą ulicą bądź przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.